Skaitmeninė rinkodara

9.98 

Autorius: Ryan Holiday
Leidėjas: UAB Tobulėjimo projektai
Metai: 2018
Puslapiai:  144 psl.
Formatas: 14,5×21, kietas viršelis
Kalba: Lietuvių

Out of stock

SKU: MO201802 Categories: ,

Description

Ši knyga – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.

Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina.

Sprendimas – rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų.

Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.

Šioje knygoje rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox“, „Mailbox“, „Twitter“, „Pinterest“, „Facebook“, „Snapchat“, „Evernote“, „Instagram“, „Mint.com“, „AppSumo“ ir „StumbleUpon“ tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

Reviews

There are no reviews yet.

Be the first to review “Skaitmeninė rinkodara”

Laukiu tavo komentaro

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.