Skaitmeninė rinkodara

11.30 

Autorius: Ryan Holiday
Leidėjas: UAB Tobulėjimo projektai
Metai: 2018
Puslapiai:  144 psl.
Formatas: 14,5×21, kietas viršelis
Kalba: Lietuvių

Kategorija:

Aprašymas

Ši knyga – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.

Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina.

Sprendimas – rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų.

Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.

Šioje knygoje rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox“, „Mailbox“, „Twitter“, „Pinterest“, „Facebook“, „Snapchat“, „Evernote“, „Instagram“, „Mint.com“, „AppSumo“ ir „StumbleUpon“ tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

Atsiliepimai

Atsiliepimų dar nėra.

Būkite pirmas aprašęs “Skaitmeninė rinkodara”

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Krepšelis Prekės ištrintos. Grįžti
  • Krepšelis tuščias.