Jie pritraukia žmones. Nauji klientai ateina pas juos, nes daugybė žmonių apie juos kalba. Jiems nereikia dėti daug pastangų, kad parduotų, nes dauguma žmonių pas juos ateina jau pasiruošę pirkti.

Kas jie tokie?

Tai puikūs ryšių mezgėjai, kurie veda savo verslą į priekį, tačiau jie tai daro ne vieni. Puikūs ryšių mezgėjai turi planą, nuolat plečia savo ryšių tinklą, efektyviai išnaudoti laiką, veiksmingai pateikia norimą informaciją, tampa ekspertais, kaupia savo geriausias istorijas ir daro tai, ko nedaro kiti.

Norite savo versle pritaikyti veiksmingą rinkodaros priemonę?

„29% sprendimas“ – pirmoji knyga, leidžianti ryšių plėtrą įtraukti į savaitės darbų sąrašą. Šis metodas padeda ryšių plėtrą iš tikrųjų veiksmingai panaudoti rūpinantis rinkodara. Knygoje rasite 52 ryšių plėtros strategijas. Panaudojant kiekvieną strategiją, kas savaitę susitelkiama į naują aspektą.

Naudodami šias strategijas savo gyvenime, galėsite susitelkti į ryšių plėtrą, kol nustatysite naujus savo verslo pajamų srautus. Labai greitai jus užvaldys troškimas imtis naujų sandorių, ir jūs turėsite priemonių ryšiams megzti, todėl galėsite šį troškimą patenkinti, nes, nebijokime pripažinti, jei neturėsite naujų sandorių, netrukus neturėsite jokių sandorių.

Ryšių plėtra – tai ryšių ir santykių kūrimo procesas siekiant vystyti verslą, gilinti žinias, plėsti savo įtakos sferą arba pasitarnauti bendruomenei. Iš esmės verslo ryšių plėtra yra verslo ir asmeninių ryšių panaudojimas tam, kad būtų užtikrinta nuolatinė naujų sandorių pasiūla. Ši koncepcija atrodo visiškai nesudėtinga, tiesa?

 

NEAPSIGAUKITE!

Kadangi kalbame apie santykių kūrimą, tai gali būti sudėtingas procesas.

Pagalvokite, kiek žmonių pažįstate. Kiek jų iš tikrųjų supranta, ką jūs veikiate? Keli iš jų nukreipė pas jus galimus klientus? Ir keli atvejai iš tikrųjų peraugo į verslo santykius? Verslo ryšių plėtra – ne tik pasirodymas oficialiuose, ryšių plėtrai skirtuose renginiuose, daugybės rankų paspaudimas ir krūvos vizitinių kortelių prisirinkimas.

 

Nuostabi knyga! Ji atskleidžia, kaip pardavimo specialistams ir įmonių savininkams greičiau ir paprasčiau pritraukti daugiau ir geresnių klientų. Pasitvirtinusios praktinės pardavimo ir verslo plėtros strategijos, su kuriomis susipažinsite, gali sutaupyti mėnesius ir ištisus metus sunkaus darbo.

Brian Tracy

Pažinodami daug žmonių ir su jais kurdami pasitikėjimu grįstus santykius, jūs galėsite lengviau pasiekti viską, ką tik užsibrėšite, taip pat ir sukurti sėkmingą ir pelningą verslą. Puiku, kad visa tai – jau ranka pasiekiama. Tereikia perskaityti šią knygą ir kryptingai taikyti joje esančias žinias.

Nerijus Lungys

BNI Lietuva ir BNI Latvija nacionalinis direktorius

Dauguma mano, kad ryšių plėtra – tai pasyvi verslo strategija, o ne veiksminga rinkodaros priemonė. Dėl tokio požiūrio ryšių plėtra traktuojama kaip padrikas ir neveiksmingas reiškinys, o dėl to galiausiai tik švaistomi pinigai ir laikas. Nenuostabu, kad jausdami, jog kažko ėmęsi tik tuščiai leidžia laiką ir švaisto pinigus, žmonės nebetęsia tos veiklos.

Kita dalis ryšių plėtrą iš tiesų laiko veiksminga rinkodaros priemone. Kodėl? Jie paverčia ją svarbia rinkodaros ir verslo planų dalimi. Šie verslininkai nusistato ryšių plėtros tikslus. Planuodami biudžetą, jie net skiria lėšų ryšių plėtrai. O svarbiausia – tam dėmesio skiria kasdien.

Kurį požiūrį renkatės jūs?

Jei pirmąjį – pasyvųjį, tuomet tikite, kad visiškai pakanka vien dalyvauti kokiame nors renginyje. O tai ir yra problema. Tačiau galėtume lažintis, kad dar prieš baigdami skaityti šią knygą tapsite, jei dar nesate, ištikimu antrosios – iniciatyviosios – grupės nariu.

Kaip bebūtų, jau vien nusipirkę šią knygą ir pritaikę bent vieną metodą, pranoksite daugelį kitų verslininkų. Jūsų noras ją perskaityti rodo, kad esate pasiryžęs išnaudoti visas ryšių plėtros galimybes savo versle.

PRANOKITE KONKURENTUS! IŠNAUDOKITE GALIMYBES!

Krepšelis Prekės ištrintos. Grįžti
  • Krepšelis tuščias.